5. JUUNI KELL 16-19
Onu Tik-Taki seiklused
Läbiviijad: Triinu ja õpilasesindus
Toimub: ruumis 308
Koolis on meid tabanud müsteerium – meil on igas ruumis kellad, kuid ikka paljud ei tea, palju kell on? Mida tähendab veerand kolm või kolmveerand kaksteist? Kuidas aru saada seieritega kellast – see on paljude jaoks müstika. Tule, pane ennast proovile, ning tõesta, et oled oma aja peremees!
Nöörid sõlme!

Läbiviijad: Mailis, Õnne
Toimub: ruumis 307
Kas pole mitte õudne, kui ajateenijaks sattudes saab sinu suurimaks probleemiks sõdurisaabaste nööride sidumine? Selleks, et osata erinevaid kinga- ja saapanööre siduda, on praegu õige aeg harjutada. Töötoast ei puudu ka väike võistlusmoment. Nimelt tuleb võistlejatel aja peale kinni siduda 10 saapa- või kinganööri. Tublimatele auhinnad.
Avasta, testi, õpi!
Läbiviijad: Terje, Liis, Margus
Toimub: võimlas
Avasta oma kehalised võimed, uudishimu. Praktilised kehalised testid ja mõõtmised. Kuidas tervislikud eluviisid füüsilist vormi mõjutavad?
Mäng “Kaos”
Läbiviijad: Marianne J., Merit, Maria
Toimub: ilusa ilmaga õues, kui halb ilm, siis koolimajas sees
Tuleb lahendada üksi,koos sõbra või meeskonnaga erinevaid ülesandeid. Õiged vastused leiad numbrikaartide ja sümbolite abil.
Mina aitan!
Läbiviijad: Triin, Võru Kiirabi
Toimub: ruumis 201
Keegi vajab abi. Kas ma oskan? Kas ma julgen? Kas ma tean, mida teha? Tule ja saa teada, saa julgust ja praktilisi oskusi esmaabi andmiseks. Hea inimene aitab!
Tule tantsi-liigu ja naudi hetke!
Läbiviijad: Kaie, Raili K, Margit, Tiit
Toimub: ruumis 209
Tants on lahe, teeb hea tuju ja annab juurde tahet liikuda.Tantsulusti ja hoogsat liikumist!
Lapsepõlvemängud + kummikeksukool
Läbiviijad: Marianne L ja Jana
Toimub: ilusa ilmaga õues jalgpalliplatsil, kehva ilmaga aulas
Mis mängud olid sigmad eelmisel sajandil ehk siis, kui meie vanemad koolis käisid? Lisaks saab proovida, kuidas on hüpata vana head kummikeksu – reeglitega ja reegliteta, ise valid!
Tähe- ja sõnaseiklus “Tunne kevadlilli”
Läbiviijad: Eva-Liisa, Maarja, Valentina
Toimub: I korrus 108-107-105
Avasta kevadlillede salapärane maailm! Sind ootavad kolm kaasahaaravat tegevust: programmeeri teekond õige lilleni, lahenda tähemõistatused ja pane oma teadmised proovile. Sobib suurepäraselt kõigile nutikatele loodusesõpradele!
Loovuse- ja ehitamise töötuba “Leidlike leiutajate klubi”
Läbiviijad: Janeli ja Kairi
Toimub: ruumis 214
Astu sisse salapärasesse leiutajate klubisse, kus kohtuvad nutikad ja loovad pead. Sind ootab ees väljakutse: ehita oma tiimiga täiesti enneolematu ja pöörane leiutis. Kasutada saab juhuslikke materjale – pane ainult fantaasia tööle! Töötoas on au sees loovus, meeskonnatöö ja osavus!
Kiika kööki: suupistete valmistamise töötuba
Läbiviijad: Eha, Inna, Koidu, Tiina
Toimub: ruumis 113
Peagi saabub suvi koos vahvate aiapidudega, soovime kostitada sõpru ja külalisi omavalmistatud suupistetega. Sobitame kokku maitseid, värve ja tekstuure.
Loomekatel ja raamatute esmaabi raamatukogus
Läbiviijad: Karin, Aliis, Aigi, Merlin, Inga
Toimub: raamatukogus
Tule pane ennast proovile loomekatlas, kus segame kokku sõnamängud, riimid, tujud ja tunded. Lisaks sellele on sul võimalus professionaali juhendamisel anda raamatutele esmaabi. Kui sul on kodus mõni kurb ja katkine raamat, keda ravida, võta see kaasa!
Pidevalt avatud, tegevus kahes osas.
Keeled rikastavad
Läbiviijad: Evi, Ulvi, Ly
Toimub: ruumis 109
Sarnasuste ja seoste leidmine erinevates keeltes, sõnamängud.
Kohvik
Läbiviijad: Anu, Kaare ja õpilasesindus
Toimub: II korruse koridoris akna orvas
Matemaatika seiklusrada
Läbiviijad: Anne T, Anne K, Hele
Toimub: õues
Seiklusrada koosneb mitmest punktist, kus igaüks pakub ainulaadse matemaatilise väljakutse – mõistatusi, praktilisi ülesandeid, mõõtmisi või mustrite avastamist. Osalejad liiguvad punktist punkti juhiste abil ning iga lahendatud ülesanne toob nad lähemale lõpp-punktile ja auhinnale.
Google´i lausujad
Läbiviija: Raili J
Toimub: ruumis 220
Tahad olla osavam info otsimises? Tahad, et internet näitaks kõike nii nagu soovid? Guugeldamine ei ole mõtete lugemine, aga seda õigesti tehes võib nii tunduda. Õpime selgeks mõned nipid, et internetis osavamalt ringi liikuda ja sealt vajalik üles leida. Vajalik on internetiga ja laetud telefon, juurdepääs Google teenustele (Drive, Gmail, Forms).
Rakett 69
Läbiviijad: Eva, Ave, Merike
Toimub: ruumis 419
Rakett 69 ülesannete lahendamine. Erinevatel aegadel erinevad ülesanded. Pabersilla ehitus, hambatikutorni ehitus, ragulkalennuk. Korraga saab ühte ülesannet lahendama 20 õpilast.
Meistriklass
Läbiviijad: Reene ja Helve
Toimub: ruumis 207
Siin töötoas saab erinevatest 3D-pusle detailidest kuubi või ristküliku meisterdada! Soovi korral saab osaleda kuubi kokkupanemise võistlusel!
Selles töötoas saab veel ka ja erinevatest tangrami kujunditest ruutu ja teisi vahvasid tasapinnalisi kujundeid laduda.
Ikka ja jälle need vanad head lauamängud
Läbiviijad: Ingrid ja Mare
Toimub: ruumis 304b
Valikus nii tuttavaid kui ka uusi mänge.
Üks kord mõõda, üheksa korda lõika
Läbiviija: Kalle
Toimub: ruumis 110
Meisterdamise töötuba. Jaapani kaarsild.