Huvitunnid

2. ja 3. klassi õpilastel on kord nädalas huvitund.

Huvitunni eesmärgiks on aidata õpilastel välja selgitada oma huvid, toetades laste terviklikku arengut. Samas võimaldavad need tunnid mitmekesistada õppetööd, arendades samal ajal õpilaste võimeid ja huvisid, kujundades õpioskusi, loovust ja omaalgatust, koostööoskusi, vastutustunnet, hoolivust ja kohusetunnet.

Õpilasel on võimalus igal trimestril osaleda erineva huvitunni töös. Selleks peab lapsevanem perioodi alguses õpilase registreerima ühte teda huvitavasse huvitundi. Grupi suurus on 10-12 õpilast. Kui grupp on täitunud, siis tuleb valida mõni teine tund.

Huvitund on tunniplaanis ning selles osalemine on õpilastele kohustuslik.

  • 2. ja 3. klassi huvitundidesse registreerimine toimub Stuudiumis.
  • Igas huvitunnis osaleb kindel arv õpilasi (st soovitud huvitundi saab õpilasele valida kuni kohtade täitumiseni).
  • Valida saab ainult ühe huvitunni.

BeeBot ja Ozobot
õp Hele Hinn

Huvitundides tegeleme Bee Boti ja Ozoboti programmeerimisega.Mängime lauamänge, kus saab programmeerimist rakendada. Lahendame ristsõnu programmeerimise teel. Joonistame Ozobotile huvitavaid radasid ja laseme robotitel radadel seigelda. Kasutame radade joonistamisel ka erinevaid liikumise koode.Selles huvitunnis saavad lapsed olla väga loovad ja fantaasiarikkad.

Näitlemine
õp Kaie Püvi

Mängime erinevaid rollimänge, et äratada huvi näitlemise vastu. Mõtleme koos luuletustest ja lugudest põnevad lavastused. Teeme hääleharjutusi, mis aitavad kaasa selgemale ja julgemale esinemisoskusele laval. Õpime tundma enda oskusi läbi mängu. Harjutame esinemisteks laval kooli üritustel.

Kabe jt mõttemängud
õp Anne Kuklane

Kabe on mäng, teadus, sport ja meelelahutus ühekorraga. Erinevatest maailmas levinud kabeliikidest teeme lähemat tutvust vene kabega. Saame selgeks mängu põhireeglid, lahendame kabekombinatsioone, mängime kabet erinevate vastastega. Kabemäng arendab mõtlemist, käikude ette nägemise oskust, tahtejõudu, keskendumisvõimet, tähelepanelikkust, rahulikkust, viisakust ja võimaluste otsimise oskust kuni mängu lõpuni. Vahelduseks mängime ka teisi mõttemänge (nt Trips-traps-trull, Neli ritta). Kursus lõpeb kabeturniiriga, kus iga osalejat tunnustatakse diplomiga.

Paberikunst 
õp Janeli Asi

Huvitunnis meisterdame paberist. Suuremas osas voldime, proovime quillinut (nn paberirullimistehnikat), aga ka meisterdame. Arendame käe-silma koostööd, peenmotoorikat, tähelepanu ja kannatlikkust, aga ka ruumi- ja kujunditaju.

Digitund 
õp Koidu Süvaorg

Mis on programmeerimine? Milleks seda vaja on? Mida selle abil teha saab? Tutvume läbi erinevate rakenduste programmeerimisega. Kirjutame valmis oma esimesed lihtsamad programmid ja loome ise arvutimänge. Proovime teha animatsiooni ja veel palju põnevat.

Rubiku kuubiku lahendamine
õp Triinu Kärbla

Kuubiku lahendamine niisama proovides on inimesele üleliia keeruline. Üks külg ehk värv kokku saada on lihtne, aga kõikide külgede kokkusaamiseks on vaja plaani. Selleks on olemas valemid, mida hakkame huvitunnis õppima ja harjutama. Huvitunnis arendab laps loogilist ja ruumilist mõtlemist ning probleemi lahendamise oskust. Kursuse lõpuks oskab õpilane vähemalt üht 3×3 rubiku-kuubiku külge kokku panna, hoolsal harjutamisel mõistab õpilane ka teiste külgede lahendamisvõtteid ja oskab kogu rubikut lahendada.

Võru keel
õp Ulvi Mustmaa

Tan võit pruuki võro kiilt.
Võru keel on hea tuju keel ja natuke salakeel ka. Natuke eesti keele moodi ja natuke teistmoodi ikka ka. Võru keele huvitundi ootame õpilasi, kellele meeldivad saladused, hea tuju ja keelevigurid. Õpime näitama keelt. Võru keelt!
Maailmas kõneldakse umbes 6500 erinevat keelt. Iga nädal sureb mõni neist välja. Meie saamegi olla keelepäästjad!